Sorbet din fructe de padure

Chiar daca nu este inca vara mi s-a facut pofta de un desert racoritor si gustos. Sigur initial m-am gindit la inghetata, insa mi-am zis de ce sa nu fac un sorbet. Fructe proaspete nu prea avem acum, insa avem o varietate bogata de fructe congelate in magazine. Pe de o parte aceasta este foarte bine, fructele inghetate sunt mult mai gustoase si aromate decit cele din sere, sunt mai ieftine, si faptul ca sunt deja inghetate reduce considerabil timpul cit desertul va trebui sa stea la rece pina la consisenta ideala.

Vom avea nevoie de fructe congelate, dupa gustul fiecaruia, eu am folosit un mix de capsuni, coacaze rosii si negre, mure si zmeura. Pentru 4 portii am folosit cam 300g  fructe. Mai avem nevoie de 3 linguri de smintina, puteti folosi iaurt pentru o varianta mai dietica, si miere dupa gust. Punem toate ingredientele intr-un blender sau robot de bucatarie si amestecam pina devine uniform. Gustati si mai adaugati miere daca doriti. Transferati totul intr-un vas termorezistent si merge in congelator pe 30-35 min, sau mai mult, in dependenta de temperatura.

Si inca un sfat, daca vreti mai multa prospetime adaugati in blender citeva frunze proaspete de menta. Eu nu am avut si n-am folosit, dar a iesit perfect si asa.

Si gata, aveti un desert super usor si racoritor!

Abia astept sa vina vara sa incerc variatii cu tot felul de fructe.

Mmmmm ce bun e! Savurati!

Lasă un răspuns

