8 Martie

Ti s-a intimplat vreodata sa gusti sau sa mirosi ceva care sa-ti trezeasca toate simturile iar gindul sa-ti zboare la anii de copilarie? Sa te simti fericit ca un copil si imediat sa-ti amintintesti de persoana care facea acel deliciu – mama, bunica, poate altcineva… Pentru mine aceste momente sunt foarte pretioase, imi trezesc un sentiment de nostalgie si mare recunostinta pentru mama. Pot sa afirm cu siguranta ca mincarea „ca la mama acasa” e cea mai buna, cea mai de suflet!

Astazi, 8 martie, dedic acest mesaj tuturor mamelor, bunicilor… tuturor acestor femei minunate!

Stiu ca fiecare din noi are macar o femeie careia sa-i multumeasca azi. Sa-i spuna multumesc pentru grija si afectiunea care ne-o poarta, pentru rabdare si intelegere, pentru simplul fapt ca exista.

Eu vreau sa-i multumesc in primul rind mamei mele, care m-a crescut si mereu mi-a purtat de grija. Care imi pregateste dejunul in fiecare diminieata, gateste de fiecare data mincaruri delicioase pentru toata familia. Nu schimb pentru nimic in lume o zeama facuta de mama (si nu numai). Mama m-a invatat sa gatesc, de la ea am mostenit talentul culinar. Multumesc!

Mai vreau sa-i multumesc surorii mele, care probabil are cea mai multa rabdare cu mine. Fiind sora mai mare trebuia intotdeauna sa aiba grija de mine, si avea de suferit din cauza nazbitiilor mele de copil. Si orice n-as face nu se supara pe mine, cel putin nu pe mult timp. Si ii mai multumesc ca chiar si acum uneori face curatenie in locul meu 😉

Azi va sugerez sa le spuneti un sincer multumesc femeilor din viata voastra. Cu adevarat merita acest lucru!

Eu le voi arata recunostinta gatind citeva mincaruri deosebite! Retele le voi posta in zilele urmatoare.

Felicitari tuturor femeilor din lume, va doresc sa aveti o viata prospera, armonioasa si fericta!

Lasă un răspuns

